Register Guidelines E-Books Today's Posts Search

Go Back   MobileRead Forums > E-Book Uploads - Patricia Clark Memorial Library > ePub Books

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old Today, 02:49 PM   #1
Zentaurus
Addict
Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Zentaurus's Avatar
 
Posts: 368
Karma: 2072779
Join Date: Dec 2012
Location: Germany
Device: Kobo Glo
Kabel, Walther: Harald Harst (241) - Old Cracks Geheimnis. V1.0 [German] 06.07.2024

Old Cracks Geheimnis.

Die Hufe der Renns klapperten lustig, und neben mir kicherte Tuanatu übermütig und trieb die Tiere durch Zurufe zu immer größerer Geschwindigkeit an. Wir waren vielleicht eine Stunde unterwegs und hatten gerade ein Wäldchen von Balsamkiefern passiert, als wir inmitten einer Gruppe weit zerstreuter Felsstücke jählings aus unserer völligen Sorglosigkeit aufgeschreckt wurden. Ein Schuß knallte, und die Kugel riß mir die Pelzmütze vom Kopf und klatschte gegen einen nahen Stein.

Im Nu hatte ich nach der Remingtonbüchse gegriffen und mich seitwärts aus dem Schlitten in den Schnee rollen lassen. Zu meinem Glück. Denn es folgten noch zwei weitere Schüsse, die ebenso tadellos gezielt waren. Daß die Kugeln fehlgingen, lag lediglich an dem allzu schlechten Licht und an einem Schneeloch, in das ich wie ein Hase, der sich überschlägt, hinabpurzelte. Immerhin hatte der zweite Schuß die linke Schulter gestreift.

Das Grab in der Höhle.

»Warst du an der Haustür, Harald?«

»Nein. Ich habe Besuch gehabt.«

»Gehabt?! Wen denn? Der Betreffende muß doch noch hier sein.«

»Ich bedauere, dir nichts weiter verraten zu können. Der Mann logiert jetzt in Old Cracks ehemaligem Schlafzimmer, — du weißt, der fensterlose Raum nach Süden zu, der zwischen Ellens Zimmern und Old Cracks Arbeitszimmer liegt. Du darfst auf keinen Fall darüber sprechen. Niemand darf erfahren, daß jemand dort verborgen ist. Sage Ellen, ich sei an der Haustür gewesen. Die Dinge hier reifen der Entscheidung entgegen. Wir werden vormittags Old Cracks Grab besuchen.«
This work is assumed to be in the Life+70 public domain OR the copyright holder has given specific permission for distribution. Copyright laws differ throughout the world, and it may still be under copyright in some countries. Before downloading, please check your country's copyright laws. If the book is under copyright in your country, do not download or redistribute this work.

To report a copyright violation you can contact us here.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	cover.jpg
Views:	9
Size:	100.6 KB
ID:	209409  
Attached Files
File Type: epub Kabel, Walther - (241) Old Cracks Geheimnis.epub (193.9 KB, 9 views)
Zentaurus is offline   Reply With Quote
Reply


Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Mystery and Crime Kabel, Walther: Harald Harst (240) - Old Cracks wahres Gesi. V1.0 [German] 06.07.2024 Zentaurus ePub Books 0 Today 01:50 PM
Mystery and Crime Kabel, Walther: Harald Harst (180) - Geheimnis eines Grabes. V1.0 [German] 19.11.2022 Zentaurus ePub Books 0 11-19-2022 11:08 AM
Mystery and Crime Kabel, Walther: Harald Harst (167) - Geheimnis d Inselforts. V1.0 [German] 22.07.2022 Zentaurus ePub Books 0 07-22-2022 11:56 AM
Mystery and Crime Kabel, Walther: Harald Harst (079) - Geheimnis d Elefantenj. V1.0 [German] 18.03.2020 Zentaurus ePub Books 0 03-18-2020 05:08 PM
Mystery and Crime Kabel, Walther: Harald Harst (074) - Geheimnis d Kabine 24. V1.0 [German] 31.01.2020 Zentaurus ePub Books 0 01-31-2020 05:51 PM


All times are GMT -4. The time now is 06:31 PM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.